reactie op al jullie vragen

21 januari 2018

Hoi allemaal,

Ik had helaas niet op mijn website gekeken en daardoor had ik al jullie vragen nog niet gelezen. In dit bericht zal ik al jullie vragen beantwoorden. Ik vind het heel leuk als jullie berichten sturen dus als je nog meer vragen hebt mag je die altijd stellen.

Beste Achraf,
Ik maak geen hut in een boom omdat ik daar niet zo veel tijd voor heb. Vaak kampeer ik maar 1 dag op een plek en dan ga ik de volgende dag weer verder fietsen. Een hut bouwen vind ik heel leuk, maar dat kost wel meer dan 1 dag. Hou jij ook van hutten bouwen?

Beste Ahmet,
In Chili spreken de mensen Spaans. Dat is in bijna alle landen in Zuid Amerika. Wij hebben ook een beetje Spaans geleerd dus we kunnen met de mensen hier praten.

Beste Kaan,
Ik was niet bang voor de vogelspin. Ik wilde hem graag oppakken maar ik wist niet op hij giftig was dus ik heb hem laten lopen.

Beste Mootje,
Goed dat je zegt dat je foto’s leuk vindt. Ik zal er de volgende keer meer op mijn website zetten.

Beste Ruben,
Wat een lief berichtje van jou! Veel plezier bij gym!

Beste Daantje,
Bedankt voor je reactie. En bedankt voor het compliment.

Beste Efe,
Ik mis jullie ook. Gelukkig ben ik na de zomervakantie weer terug.

Beste Kaoutar,
Ik mis jullie ook. Met mij gaat het heel goed. Ik voel me heel blij. Met mijn vriendin gaat het ook goed. Met mijn tent ben ik ook heel blij. Mijn tent is nu eigenlijk mijn huis. Chili ligt heel dicht bij de zee dus we eten hier vaak vis. Ik vind vis heel lekker.
Ik weet niet of de spin giftig was maar ik ben gelukkig niet bang voor spinnen.

Beste Aini,
Bedankt voor je compliment. Dat vind ik leuk om te horen. Veel plezier op school!

Beste Dikra,
Ik zal nog wat meer foto’s op de website zetten.

Beste Lyda en Javon,
Ik ben heel benieuwd naar de tekeningen die jullie gemaakt hebben. Misschien kunnen jullie ze naar mij mailen?

Beste Mehmet,
Ik heb nog geen walvissen gezien. Ik wil wel heel graag walvissen zien en die zijn hier ook dus ik hoop dat ik ze nog een keer zie. Volgende week ga ik 42 uur met een grote boot varen, misschien zie ik ze dan.

Beste Enes,
Ik heb wel 15 dolfijnen gezien. Ik heb nu ook een foto op de website gezet van een dolfijn die ik gezien heb.

Beste Mundhir,
Ik ben samen met mijn vriendin op reis.

Beste René,
Ik ga nu nog verder naar het zuiden. Helemaal tot aan Punta Arenas. Na Chili ga ik naar Bolivia en Peru, maar dan gaan wel een stuk met het vliegtuig.

Beste Ömer,
In Chili leven helaas geen apen, dus ik heb hier helaas nog geen chimpansee gezien. Ik heb wel een keer een chimpansee gezien toen ik in Thailand aan het reizen was.

Beste Rayan,
In Chili eet ik vaak vis. Dat vind ik heel lekker. Soms eet ik ook Chili con carne. Dat is een beroemd gerecht. Ken je dat?

Beste Abdessamad,
Ik slaap bijna altijd in mijn tent. Heel soms, als het heel veel regent slaap ik wel eens in een hotel. Een hotel is vaak duurder dus daarom slaap ik liever in mijn tent.

Beste Jelayso,
Ik houd heel erg van groeten, dus altijd als ik ga koken gebruik ik heel veel groenten. Ik vind zalm ook heel lekker. Heb je dat wel eens gegeten?

Beste Kenzo,
Ik heb hier nog geen haaien gezien, maar die zijn ook een beetje gevaarlijk dus die wil ik liever niet tegen komen.

Beste Sepehr,
Na de zomervakantie kom ik weer terug op de Alexander Roozendaalschool.

Beste Muaz,
De afgelopen tijd heb ik veel positieve dingen meegemaakt. Iets negatiefs waren de horsels, dat zijn vliegen die steeds om mij heen vliegen en mij bijten. Die vind ik irritant.

Beste Issam,
Bedankt voor je compliment. Ik zal de volgende keer nog meer foto’s laten zien!

Beste Douha,
Ik heb nog geld om te reizen, maar of ik genoeg heb om te trouwen weet ik niet. Maar dan moet ik eerst mijn vriendin nog ten huwelijk vragen.
Wat goed dat je hard aan het leren bent!

Beste Younes,
Vuurwerk is verboden in Chili. Ik heb dus geen vuurwerk afgestoken. Jij wel?
Wat goed dat je hard aan het leren bent!

Als jullie nog meer vragen hebben dan mogen jullie die altijd stellen!

Tot de volgende keer!

Groetjes Meester Max

1. Karin:
    24 januari 2018
    Hoi Meester Max,

we sturen de tekeningen naar jouw viertaal mail!

groetjes Javon en juf Karin